Officiële SFAM site
De SFAM blog
België
Belgique
España
France
Home
Vraag / Antwoord
De klantenservice contacteren
Overzicht van de site
Page
Home
Juridische kennisgeving & privacy
Overzicht van de site
Vraag / Antwoord
Tot wie kan ik mij richten in geval van een klacht ?
Wat is nalatigheid en ben ik daartegen verzekerd ?
Wordt er systematisch een franchise toegepast bij een schadegeval ?
Mijn premie wordt maandelijks afgeschreven en ik word nu gevraagd mijn resterende jaarlijkse premie te betalen. Waarom ?
Binnen welke termijn moet ik mijn schadeverklaring melden ?
Wordt verlies gedekt ?
Welke documenten dien ik te verstrekken bij een schadegeval ?
Moet ik SFAM informeren van wijzigingen met betrekking tot mijn verzekeringscontract ?
Kan ik mijn formule wijzigen tijdens de looptijd van mijn verbintenis ?
Waarom wordt mijn contract niet automatisch beëindigd na één jaar ?
Wat is mijn vervaldatum ?
Hoe zeg ik mijn contract op ?
Hoe kan ik een SFAM verzekeringscontract aangaan ?
Waartoe dienen mijn persoonsgegevens en hoe kan ik om hun verwijdering verzoeken ?
Waar kan ik de algemene voorwaarden van mijn contract inzien ?
Hoe kan ik SFAM contacteren ?
Wat is de rol van SFAM ?
De klantenservice contacteren
Ik heb een vraag
Ik heb een klacht
Ik wil graag door SFAM gecontacteerd worden
Se connecter à votre espace
Home
Vraag / Antwoord
De klantenservice contacteren
Officiële SFAM site
De SFAM blog
België
Belgique
España
France